Najlepsze Platformy E-commerce w 2022

Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Możesz zacząć za darmo już teraz z Bluehost + WordPress + WooCommerce, najlepsza platforma ecommerce dla większości ludzi.

Być może słyszałeś, że otwarcie sklepu internetowego jest łatwe, coś, czego możesz się nauczyć, jak idziesz. 

Nasze badania wykazały, że szum był prawdziwy. Po przesłuchaniu kilkunastu aktywnych użytkowników najlepszych platform ecommerce mogę potwierdzić, że platformy te są szalenie łatwe w użyciu. 

Solopreneurs uruchomił sklepy internetowe w ciągu godziny lub dwóch.

Sklepy stacjonarne zmieniły swoją bazę klientów z ruchu pieszego w godzinach pracy na całodobowy ruch globalny dosłownie z dnia na dzień.

Znane sklepy z dużymi zapasami skracają czas aktualizacji linii produktów o połowę lub więcej. 

Wszystko za pomocą najlepszych platform ecommerce.

Aby wykonać kopię zapasową takich historii sukcesu, kluczowe było uzyskanie wglądu od ludzi, którzy używali tych produktów w prawdziwym upale biznesu. Klienci zmieniają zdanie lub zamawiają nieprawidłowe rozmiary, spedytorzy popełniają błędy, zmieniają się rynki, a my chcieliśmy usłyszeć, jak dobrze te platformy wytrzymują przez lata użytkowania.

Usłyszeliśmy pozytywne i negatywne strony każdej platformy, które znajdziesz poniżej w naszych dogłębnych recenzjach.

TOP 3 Najlepsze Platformy Ecommerce

  1. Bluehost + WordPress + WooCommerce – najlepszy dla użytkowników WordPress, którzy chcą sprzedawać online
  2. Wix – najlepszy dla sklepów z mniej niż 100 produktami
  3. Shopify – najlepszy dla Twojego pierwszego miliona przychodów

Istnieje więcej niż jeden sposób na rozpoczęcie sprzedaży produktów i usług online.

Na naszej liście znajduje się Bluehost, który jest idealną usługą hostingową dla osób, które chcą stworzyć sklep internetowy za pomocą WordPress i WooCommerce. Inne opcje na mojej liście z pewnością będą łatwiejsze w użyciu, ale niektórzy ludzie chcą sprzedawać bezpośrednio ze swojego bloga lub potrzebują nieograniczonej możliwości dostosowywania platformy open-source. 

Druga opcja to kreator stron internetowych, który umożliwia utworzenie sklepu internetowego. Nawet jeśli nie jesteś programistą, będziesz w stanie stworzyć o wiele bardziej unikalne środowisko strony internetowej z tą platforma niż z platformami tylko e-commerce.

Ostatni typ to dedykowana platforma e-commerce. Została pomyślana i dostarczona konsumentom jako punkt kompleksowej obsługi w celu stworzenia sklepu internetowego. 

Nie wiesz, co jest najlepsze dla Ciebie? Czytaj dalej, aby uzyskać szczegółowe recenzje, a następnie przewodnik dla kupujących platformę ecommerce, który przeprowadzi Cię przez to, co odkryliśmy w naszych badaniach.

#1-Bluehost-Najlepsze Dla Użytkowników WordPress, Którzy Chcą Sprzedawać Online

  • Easy sklepy internetowe powered by WooCommerce
  • Najlepsze wtyczki dołączone bezpłatnie
  • Guided store and Site builder
  • Nieograniczona ilość produktów we wszystkich planach

Bluehost jest jednym z moich najlepszych wyborów do hostowania witryny WordPress i zdecydowanie moim najlepszym wyborem, jeśli planujesz iść drogą ecommerce. Oferują hosting WooCommerce specjalnie dla użytkowników WordPress, którzy chcą sklepu internetowego.

Chociaż WooCommerce można zainstalować za darmo, nie można go używać na darmowej witrynie WordPress. Ale Bluehost jest niedrogi i jeden z tylko trzech hostów oficjalnie zalecanych przez WordPress. Ten bliski związek sprawił, że wybór Bluehost i płatnej witryny WordPress to zwycięska kombinacja. 

„Czułem, że istnieje powiązanie między tymi dwoma, które ułatwia znalezienie wtyczek”, powiedział nam jeden użytkownik. Pomaga również, że pracownicy Bluehost są dobrze wyszkoleni. „Są bardzo kompetentni w WordPress i to pomaga.” 

Gorąco polecam Bluehost użytkownikom WordPress, którzy już zbudowali bloga na darmowym WordPress.com witryny i potrzebują hostingu w celu założenia WordPress.org strona, która pozwala im korzystać z wtyczek takich jak WooCommerce.

„Początkowo zacząłem od prostego WordPressa, super darmowego, super podstawowego”, powiedział nam jeden użytkownik. „Szybko dowiedziałem się, że potrzebuję większych umiejętności dzięki hostingowi i po prostu wpadłem na kolano Bluehost.”

#2-Wix-Najlepszy Dla Sklepów Z Mniej Niż 100 Produktami

  • Cena zaczyna się od $23 / mo
  • Kreator stron „przeciągnij i upuść”
  • Ponad 500 szablonów e-commerce
  • Nieograniczona przepustowość

W obecnej formie Wix jest najlepszą opcją dla sklepów, które nigdy nie będą nosić śmiesznej ilości zapasów. 

Wix pozwala na nieograniczoną liczbę przedmiotów, ale w rzeczywistości większość odnoszących sukcesy użytkowników ma prostą linię produktów, którą prezentują za pomocą najlepszego w swojej klasie Kreatora witryn Wix.

Możesz zacząć za darmo z jednym z 122 darmowych szablonów dla sklepów internetowych. Liczba ta może być niska do czasu przeczytania tego artykułu, ponieważ Wix naprawdę zawsze dodaje więcej opcji dla właścicieli sklepów internetowych.

W rzeczywistości oferują więcej szablonów e-commerce niż pozostałe platformy, które recenzowałem razem wzięte. Możesz zacząć edytować szablon sklepu internetowego Wix już teraz, aby sprawdzić, czy podoba ci się interfejs.

Rozmawialiśmy z programistą stron internetowych, który korzystał zarówno z Wix, jak i BigCommerce. Uważał, że Wix jest „fantastyczny”z punktu widzenia projektu i idealny dla małych firm bez super złożonych lub ekspansywnych zapasów. 

„[Takie firmy] potrzebują czegoś, co wygląda profesjonalnie i łatwo się rozwija, gdy się zmieniają ” – powiedział. Dzięki Wix możesz zbudować witrynę, którą chcesz, i” nie ma zbyt dużego podnoszenia i wydatków.”

#3-Shopify-Najlepszy Za Pierwszy Milion Przychodów

  • Sklepy zaczynają się od $29 / miesiąc
  • Obsługa klienta 24/7
  • Kreator stron „przeciągnij i upuść”
  • Używany przez ponad milion sklepów internetowych

Shopify to najpopularniejszy na świecie wybór konfiguracji sklepu internetowego. Jest początkujący, ale zdolny do obsługi dużych sprzedaży. To z pewnością doprowadzi Cię do pierwszego miliona przychodów, bez względu na to, jak mały zaczynasz.

Shopify Lite (od $9 miesięcznie) pozwala dodać przyciski „Kup teraz” do istniejącej witryny, takiej jak blog lub Strona główna firmy. Kompletne sklepy internetowe zaczynają się od $ 29 miesięcznie i zawierają wszystkie potrzeby e-commerce zapakowane w elegancką platformę.

Jest niezwykle łatwy w użyciu, mimo że jest bardzo potężną platformą. Wszyscy użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, pochwalili Shopify za łatwość obsługi, szczególnie dla początkujących. 

Jeden użytkownik bez żadnego doświadczenia technicznego, który ” nienawidzi komputerów „był w stanie uzyskać swoją witrynę online w jeden weekend” po prostu próbując różnych rzeczy.”

Inny użytkownik, który pracował w ogólnopolskim butikowym sklepie meblowym, opisał, jak Platforma uczy użytkowników, jak odnosić sukcesy. Nigdy wcześniej nie korzystał z platformy tak przyjaznej i pomocnej.

„Shopify pomaga skonfigurować wszystko” – powiedział. „To nie robi rzeczy dla ciebie, ale uświadamia ci rzeczy, które musisz zrobić.”To była dla niego najważniejsza rzecz. Opisał rodzaje pomocnych powiadomień, które otrzymywał: „Hej, prawdopodobnie musisz sprawdzić podatki. Hej, pewnie chcesz alerty inwentaryzacyjne.” 

Platforma automatycznie wykrywała problemy i ślepe punkty, które byłyby kosztowne do wykrycia później. „Jako pierwszy operator Sklepu, może to być naprawdę korzystne,” powiedział.

To tylko dwóch użytkowników Shopify, z którymi rozmawialiśmy, ale ich doświadczenia pokazują, kto może zacząć korzystać z tej platformy od razu–wszyscy, od totalnych żółtodziobów po bardziej dojrzałe firmy, które chcą wejść w Przestrzeń e-commerce.

Proces wyboru i przeglądu Najlepszych platform Ecommerce

Wybór najlepszych platform ecommerce

Aby znaleźć się na naszej liście top, każda platforma musiała zawierać wszystkie podstawy nowoczesnego zakupów online:

  • Wizualny kreator: Stwórz swój sklep internetowy za pomocą kliknięć (Nie kodu)
  • Wózki sklepowe: Pozwól klientom przeglądać i zamawiać produkty
  • SEO: Spraw aby sklep był widoczny w Internecie
  • Bramki płatnicze: Oferuj bezpieczne sposoby płatności online
  • Zarządzanie zapasami: Magazynuj, oznaczaj i Kategoryzuj nieograniczoną liczbę przedmiotów

Nasi badacze skoncentrowali się na platformach, z których ludzie mogliby zacząć korzystać od razu, bez głębokiego doświadczenia w językach komputerowych, zarządzaniu łańcuchem dostaw lub marketingu online.

Pierwszego dnia ktoś powinien być w stanie skonfigurować swój sklep, magazynować swoje produkty, sprzedawać swoją markę i wysyłać zamówienia. Żadna z tych podstaw nie powinna wymagać programisty lub stopnia naukowego.

Dlatego skończyło się na wykluczeniu niektórych świetnych produktów, takich jak Magento, które są sprzedawane w kierunku większych operacji ze złożonymi wymaganiami. Dla zdecydowanej większości użytkowników narzędzie w tej klasie ma większą siłę ognia, niż potrzebują, i będzie o wiele trudniejsze do skonfigurowania.

Zdecydowanie możesz zarobić miliony dzięki rekomendacjom z mojej listy. Wiele firm już to zrobiło. 

Przegląd najlepszych platform ecommerce

Jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, jak dobrze te narzędzia działają w prawdziwym świecie, jest rozmowa z aktywnymi użytkownikami. Są to właściciele sklepów i programiści stron internetowych, którzy powierzyli swoje firmy tym platformom.

Demonowanie produktu przez dwa tygodnie jest zabawne i może być pouczające. Jednak nic nie przebija doświadczenia kogoś, kto jest uzależniony od platformy dla swoich dochodów rok po roku.

Czego się nauczyliśmy przeglądając najlepsze platformy Ecommerce

Jedną rzeczą, która zaskoczyła nas w ludziach, którzy się zamienili, było to, że nie słyszeliśmy „x jest o wiele lepszy niż y„- to było więcej „x pracował dobrze dla niektórych rzeczy, ale kiedy zacząłem robić inne rzeczy, y to zdecydowanie była droga.”To jest w zasadzie to, co słyszeliśmy od programistów internetowych, którzy mieli doświadczenie w wielu platformach, jak również.

Więc jakie są główne czynniki do rozważenia? Jak należy oprawić wyszukiwanie?

W poniższych wskazówkach zamierzam destylować wszystko, czego dowiedzieliśmy się o platformach ecommerce. Trzy tygodnie wywiadów, setki lat wspólnego doświadczenia w handlu elektronicznym i tysiące zdobytych doświadczeń sprowadzają się do czterech kluczowych kwestii.

Twoja platforma nadaje ton Twojemu sklepowi 

Masz zamiar zainwestować dużo czasu w swoją platformę-uzyskanie całego ekwipunku online, ze zdjęciami, tagami, opisami i tak dalej–więc przejście z jednej platformy na drugą nie będzie łatwe. Rozmawialiśmy z ludźmi, którzy to zrobili i wszyscy zalecali unikanie zamiany, jeśli w ogóle to możliwe.

Skąd więc wiesz, zanim zaczniesz, która platforma ecommerce jest najlepsza dla twojego długoterminowego sklepu?

Myślę, że pomocne może być wizualizacja fizycznej przestrzeni, którą musisz wynająć dla swojego sklepu internetowego. Czy jest to mały sklep, miejsce w centrum handlowym ze striptizem lub sklep pudełkowy, który może odbierać dostawy na rampie załadunkowej?

Rozmiar (Twojego Sklepu) Ma Znaczenie

Ilość obsługi oprogramowania i funkcjonalności, których potrzebujesz, jest wprost proporcjonalna do wielkości, złożoności i zróżnicowania Twojego sklepu internetowego. Twórca solowy, który jest zmęczony płaceniem stawek za Etsy, jest w zupełnie innej sytuacji niż firma, w której pracownicy muszą nadzorować sklep internetowy otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Niedopasowanie tutaj może prowadzić do wielu bólów głowy. Próba zrobienia czegoś więcej, niż jest przeznaczona dla Twojej platformy, to recepta na frustrację i ostateczną zmianę, podczas gdy próba wykorzystania ogromnej platformy na podstawowe stoisko targowe online będzie przypominać próbę picia z węża strażackiego.

Liczy się tu również dokładność i prostota. Stosunkowo podstawowy sklep, który jest dokładny i aktualny, będzie lepszy niż olśniewający z błędami. Jeśli ceny nie są już prawidłowe lub wystawiasz produkty na sprzedaż, których faktycznie nie ma w magazynie, klienci będą nienawidzić zakupów w Twojej witrynie.

Bądź realistyczny, jeśli chodzi o czas, który możesz dać swojemu sklepowi. Im więcej wtyczek dodasz i produktów na liście, tym więcej pracy będziesz musiał zrobić, aby być na bieżąco. 

Konkuruj o swój rynek, a nie o rynek

Wszyscy, z którymi rozmawialiśmy, powiązali swój sklep z mediami społecznościowymi i marketplace ’ ami online. To była siła napędowa ruchu ich cyfrowych sklepów. Stworzyło to zupełnie nowe strumienie Dochodów dla cegielni. „Sprzedawali tylko w swoim sklepie”, powiedział jeden z programistów o sklepie kosmetycznym, ” dając im bardzo łatwą w użyciu witrynę e-commerce dosłownie po prostu otwierają światy.”

Kiedy słowo o ich produktach było online, rozprzestrzeniło się, a teraz mają swój własny niszowy rynek kupujących z całego kraju. 

„Facebook Instagram, Twitter, TikTok, wszystkie te spoty” – powiedział nam artysta nagrywający.

Platformy, które poleciłem, pozwalają łączyć się ze wszystkimi dużymi kanałami społecznościowymi i stale dodają nowe, modniejsze opcje mediów społecznościowych. Ludzie korzystający z kreatorów stron internetowych, takich jak Wix, używali linków, aby przyciągnąć obserwujących z mediów społecznościowych do swoich sklepów. To było bardzo skuteczne, ale Shopify pozwolił właścicielom sklepów iść dalej. Dzięki aplikacji TikTok użytkownicy Shopify mogli powiązać swój sklep z TikTok dla firm i generować klientom treści w aplikacji, które można kupować.

Wniosek

Zacznij od małych, ale zacznij-nie tylko o tym śnij. 

To była rada, którą słyszeliśmy zarówno od totalnych żółtodziobów, którzy sprawili, że ich sklep odniósł sukces, jak i weteranów e-commerce, którzy widzieli, jak sklepy rosną i upadają przez lata.

Niektórzy początkujący byli bardziej zastraszeni niż inni, ale nikt nigdy nie myślał o poddaniu się. Uczyli się jak szli. Najlepsze platformy uczą cię, jak prowadzić sklep internetowy, nawet jeśli jesteś nowicjuszem w grze.

Oto podsumowanie moich najlepszych wyborów z linkami do dalszej eksploracji. Dzięki tym platformom możesz już dziś rozpocząć właściwą drogę:

  1. Bluehost + WordPress + WooCommerce – najlepszy dla użytkowników WordPress, którzy chcą sprzedawać online
  2. Wix – najlepszy dla sklepów z mniej niż 100 produktami
  3. Shopify – najlepszy dla Twojego pierwszego miliona przychodów

W ciągu kilku tygodni będziesz prowadzić cyfrowe Promocje z kodami rabatowymi i drukować etykiety wysyłkowe z poranną kawą.

I chociaż „każdy” może zbudować sklep internetowy, nagrody są nadal naprawdę wysokie. Słyszeliśmy o piekarni, która czterokrotnie zwiększyła miesięczną sprzedaż, optymalizując witrynę i umożliwiając dostawy. Kiedy wybuchła pandemia, fizyczna lokalizacja piekarni musiała zamknąć drzwi, ale sprzedaż e-commerce eksplodowała. 

Tam są pieniądze odmieniające grę. Istnieje możliwość, aby twój biznes był bardziej odporny, bardziej wielowymiarowy. 

Jest też poważna duma. Pomyśl o piekarni podczas pandemii-zapalają się światła–zgasną wypłaty, codziennie napływają nowe zamówienia, podczas gdy podobne sklepy bez cyfrowej witryny mówią swoim pracownikom, aby zostali w domu.

Tylko dlatego, że łatwo jest zacząć, nie oznacza, że musisz huśtać się po ogrodzenia pierwszego dnia, nawet jeśli planujesz z czasem naprawdę duży wzrost.

„Zacznij tak małe, jak potrzebujesz, podczas uczenia się podstaw” – powiedział jeden z użytkowników Shopify. „Nawet jeśli sprzedajesz tylko jeden kapelusz i może jeden kolor, to przynajmniej sprzedajesz. Nie jeździsz z bagażnikiem pełnym rzeczy, których nie możesz sprzedać.”