Najlepsze oprogramowanie CRM

Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Najlepsze oprogramowanie CRM dla większości ludzi jest HubSpot.

Dobre oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) koncentruje się na jednej rzeczy, która sprawia, że biznes odnosi sukces: klient.

Aby przenieść swoją firmę na wyższy poziom, trzeba oprogramowanie CRM, aby utrzymać porządek i zarządzać wszystkimi zadaniami klientów i interakcji.

Znalezienie odpowiedniej platformy CRM dla Twojej firmy może być trudne, jeśli nie wiesz, czego szukać. To właśnie zainspirowało mnie do stworzenia tego przewodnika.

Sprawdziłem dziesiątki programów CRM. Poniżej wydestyluję je do dziewięciu najlepszych i zagłębiam się w każdą z nich.

TOP5 Najlepsze Rozwiązania CRM 2022

Po zbadaniu i przetestowaniu dziesiątki różnych oprogramowania CRM, ustaliłem, że są to najlepsze dziewięć opcji na rynku dzisiaj:

  1. HubSpot
  2. Freshsales
  3. Pipedrive
  4. Salesflare
  5. Salesforce

W poniższych recenzjach przyjrzymy się bliżej funkcjom, korzyściom i cenom każdego oprogramowania. Skorzystaj z tego przewodnika, aby pomóc Ci znaleźć najlepsze oprogramowanie CRM dla Twojej firmy.

Najlepsze recenzje oprogramowania CRM

# 1-HubSpot

HubSpot to kolejna dobrze rozpoznawalna nazwa w świecie biznesu. Ich blog jest jednym z najlepszych zasobów dla treści związanych ze sprzedażą, marketingiem i usługami.

HubSpot jest wyjątkowy, ponieważ oferuje darmowe oprogramowanie na zawsze CRM. Mają również CRM dla wielu ról w organizacji, takich jak:

  • CRM dla liderów sprzedaży
  • CRM dla sprzedawców
  • CRM dla właścicieli firm
  • CRM dla menedżerów operacyjnych
  • CRM dla przedstawicieli obsługi klienta
  • CRM dla marketerów

Niektórzy dostawcy CRM oferują bezpłatny okres próbny lub bezpłatny plan z podstawowymi funkcjami. Ale HubSpot ’ s wykracza poza to, co zwykle dostajesz za darmo.

Nowi użytkownicy nie będą mieli problemów z korzystaniem ze wszystkiego, co HubSpot ma do zaoferowania. Interfejs jest przejrzysty i prosty, co ułatwia przechowywanie istotnych informacji o klientach.

Sprzedawcy uzyskają widok z lotu ptaka, w którym każdy klient jest w rurociągu, z możliwością ustawiania filtrów i śledzenia transakcji w sposób, który ma sens.

To tylko jeden mały aspekt tego, co wersja darmowa HubSpot może pomóc. Oto niektóre z najlepszych funkcji dla CRM sprzedaży bez kosztów:

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie transakcjami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie i powiadomienia e-mail
  • Szablony wiadomości e-mail i planowanie
  • Udostępnianie dokumentów
  • Planowanie spotkań
  • Integracja poczty e-mail (Gmail i Outlook)
  • Czat na żywo

Jeśli chodzi o płatne oprogramowanie, ceny różnią się w zależności od typu CRM, którego szukasz i liczby kontaktów.

Marketing CRM, Sales CRM i Service CRM mają plany zaczynające się od $50 miesięcznie. Plany Enterprise dotyczące usług i sprzedaży zaczynają się od $ 1,200 miesięcznie, a Przedsiębiorstwo marketingowe zaczyna się od $ 3,200 miesięcznie.

Moim zdaniem płatne opcje są warte swojej ceny. Są one wyposażone w lepsze, bardziej solidne funkcje, które pomogą Ci zarządzać relacjami z potencjalnymi klientami i aktualną listą klientów z doskonałym skutkiem. Twój ROI na tym oprogramowaniu CRM jest trudny do pokonania.

Dla tych z Was, którzy chcą rozwiązań CRM dla wielu działów i zastosowań, można kupić pakiet od HubSpot, jak również. Pakiety wzrostu (w tym Sprzedaż, Marketing, serwis) zaczynają się od $112.50 miesięcznie.

Możesz także utworzyć własny pakiet w oparciu o konkretne narzędzia, których szukasz.

#2-Freshsales

Freshsales jest dostosowany do potrzeb zespołów sprzedażowych.

Pomagają Twojemu zespołowi znaleźć i zarządzać wszystkimi potencjalnymi klientami sprzedażowymi.  Będziesz mógł prowadzić odpowiednie rozmowy z potencjalnymi klientami i ulepszać rurociąg sprzedaży.

Oto bliższe spojrzenie na ich plany i funkcje, które z nimi związane:

Blossom- $ 19 miesięcznie na użytkownika ($12 z roczną umową)

  • Lead, account, contact, and deal management
  • Wizualny rurociąg sprzedaży
  • Lead scoring
  • Integracja SMS
  • Dostęp do aplikacji marketplace
  • Dostęp do API

Ogród- $ 35 miesięcznie na użytkownika ($25 z roczną umową)

  • 1000 bezpłatnych kontaktów
  • 250 masowych wiadomości e-mail na użytkownika dziennie
  • 5 sekwencji sprzedaży na użytkownika
  • 10 zespołów
  • 10 automatyzacja przepływu pracy
  • Zadania i terytoria kierownicze
  • Zaawansowane raporty

Estate- $65 miesięcznie na użytkownika ($49 z roczną umową)

  • Zaawansowane dostosowywanie CRM
  • Automatyczne wzbogacanie profilu (z informacjami z mediów społecznościowych)
  • Panel raportowania
  • Śledzenie zdarzeń
  • Obsługa wielu walut
  • Cele sprzedażowe

Las – $79 miesięcznie (rozliczane rocznie)

  • Centrum danych EEA
  • Biała lista IP
  • Dzienniki kontroli
  • Dedykowany account manager

Możesz wypróbować dowolny z tych planów za darmo w 21-dniowym okresie próbnym. Freshsales ma również bezpłatny plan startowy forever z podstawowymi funkcjami.

Podsumowując: jest niedrogi i idealny dla rosnącego zespołu sprzedaży. Możesz łatwo przejść na wyższy poziom w miarę rozwoju firmy.

#3 – Pipedrive

Pipedrive CRM został zaprojektowany, aby uprościć proces sprzedaży.

Ponad 90 000 firm korzysta z systemu CRM Pipedrive. Jest to prosta platforma, którą każdy może łatwo rozgryźć.

Ten CRM został stworzony, aby generować więcej potencjalnych klientów i sortować sprzedaż w jednej lokalizacji. Pomaga wyeliminować bezproduktywne zadania administracyjne. Został zaprojektowany, aby zwiększyć sprzedaż przy mniejszej pracy nóg.

Niektóre z najważniejszych funkcji i zalet Pipedrive CRM obejmują:

  • Lead management
  • Zarządzanie transakcjami
  • Śledzenie komunikacji
  • Automatyka
  • Szczegółowe informacje i raporty
  • Prywatność i bezpieczeństwo danych biznesowych
  • Dostęp do aplikacji mobilnych
  • Ponad 150 integracji firm zewnętrznych

Za pomocą Pipedrive zamknięto ponad 24 miliardy dolarów sprzedaży. Średnio, firmy zwiększyć ich wskaźnik zamknięcia przez 28% po pierwszym roku za pomocą tego CRM.

Oto plany i ceny Pipedrive CRM:

Essential- $ 17 miesięcznie na użytkownika ($12.50 z roczną umową)

  • Niestandardowe rurociągi
  • Pola niestandardowe
  • AI Sales assistance
  • Wyznaczanie celów użytkownika i firmy
  • Niestandardowy pulpit nawigacyjny

Zaawansowany- $ 31 miesięcznie na użytkownika ($24.90 z roczną umową)

  • Automatyzacja zadań sprzedażowych
  • Integracja poczty e-mail
  • Szablony wiadomości e-mail i automatyzacja poczty e-mail
  • Katalog produktów

Professional- $59 miesięcznie na użytkownika ($49.50 z roczną umową)

  • Śledzenie połączeń
  • Kliknij, aby zadzwonić
  • Nieograniczone planowanie spotkań
  • Wsadowe wiadomości e-mail
  • Zarządzanie zespołem
  • Obsługa wielu pulpitów nawigacyjnych
  • Prognozy przychodów
  • Niestandardowe uprawnienia użytkownika i administratora

Essential- $ 99 miesięcznie za użytkownika (rozliczane rocznie)

  • Minimum 10 użytkowników
  • Dedykowany account manager
  • Wsparcie telefoniczne
  • Import danych
  • Zwiększone bezpieczeństwo
  • Dodatkowe uprawnienia użytkownika dla pełnej kontroli

Pipedrive ma również dodatek „Leadbooster” za 39 USD miesięcznie (32,50 USD z roczną umową). To narzędzie jest rozliczane na firmę, a nie na użytkownika. Ma na celu przekształcenie większej liczby odwiedzających w potencjalnych klientów. Leadbooster to w zasadzie chatbot. Angażuje klientów w błyskawiczne odpowiedzi i ułatwia im zaplanowanie spotkania.

Wypróbuj Pipedrive CRM za darmo z 14-dniowym okresem próbnym.

#4-Salesflare

Salesflare jest tym, co polecam dla zespołów sprzedażowych B2B, którzy chcą uzyskać lepsze wyniki w zarządzaniu potencjalnymi klientami i potencjalnymi klientami.

Zaczyna się od prostego, automatycznego zbierania danych od potencjalnych klientów i klientów. Platforma inteligentnie zbiera informacje z wiadomości e-mail (a nawet podpisów e-mail), profili mediów społecznościowych i wielu innych.

Następnie automatycznie zapełnia pola w folderach dedykowanych każdemu klientowi, wypełniając puste miejsca na szczegółach, takich jak rola kontaktu w jego firmie i jego dane kontaktowe. Salesflare rejestruje nawet swoje działania-takie jak otwarte e—maile lub kliknięte linki-dzięki czemu masz dostęp do wszystkich istotnych informacji w jednym miejscu.

To naprawdę pomaga zespołom sprzedaży dowolnej wielkości. Przechowując wszystkie te informacje w jednym miejscu, pozwala to każdemu członkowi zespołu odebrać klienta lub klienta, nawet jeśli wcześniej nie wchodził z nim w interakcję.

Salesflare zapewnia również narzędzia do wysyłania skoncentrowanych wiadomości e-mail w oparciu o informacje o klientach i działania. Po pierwsze, otrzymasz powiadomienia, gdy ołów się rozgrzeje, ponieważ odwiedził Twoją witrynę, otworzył e-mail powitalny lub czas przebywania na stronach Twojej witryny.

Śledź każdy trop na każdym etapie intuicyjnego rurociągu. Twój zespół będzie w stanie utrzymać porządek, nigdy nie tracąc okazji, aby zachęcić potencjalnych nabywców podczas ich podróży

Platforma tak dobrze integruje się z Gmailem i Outlookiem,że po otrzymaniu jednego z tych powiadomień można zrobić kolejny krok.

Dodatkowo, dzięki dwóm wyższym poziomom cenowym, otrzymasz dodatkowe funkcje do personalizacji i segmentacji następnej rundy wiadomości e-mail, śledzenia odpowiedzi, a nawet konfigurowania zautomatyzowanych kampanii, które wysyłane są po uruchomieniu przez dowolny fragment danych w oprogramowaniu Salesflare.

Salesflare nie oferuje darmowej wersji forever, jak niektóre inne produkty z tej listy, ale jego plany cenowe są konkurencyjne i otrzymujesz większość kluczowych funkcji nawet na najniższym poziomie:

Wzrost – $29 za użytkownika miesięcznie

  • Zautomatyzowane gromadzenie danych klientów
  • Śledź działania, takie jak otwieranie wiadomości e-mail i wizyty w witrynie
  • Prosta integracja poczty e-mail z Gmailem i Outlookiem
  • Dalsze integracje z PieSync, iCloud i innymi
  • Spersonalizowane kampanie e-mailowe
  • Aplikacja mobilna

Pro – $49 za użytkownika miesięcznie

  • Wszystkie cechy wzrostu, plus
  • Przepływy pracy e-mail i planowanie
  • Uprawnienia użytkowników, w tym użytkowników tylko do wyświetlania
  • Niestandardowe pulpity nawigacyjne

Enterprise – $99 za użytkownika miesięcznie

  • Wszystkie powyższe, plus usługa white-glove, która obejmuje
  • Dedykowany opiekun klienta
  • Niestandardowe programy treningowe dla Twojego zespołu
  • Zarządzana migracja danych do Salesflare

Chociaż główny nacisk kładziony jest na automatyzację i wiadomości e-mail, istnieją również bardzo pomocne funkcje współpracy. Członkowie zespołu mogą sprawdzić, czy któryś z ich kolegów ma połączenia, aby skonfigurować wstęp z perspektywą, uzyskać dostęp do wspólnej książki adresowej klienta i śledzić możliwości w przyjemnej tablicy w stylu Kanban.

Salesflare jest silnym narzędziem do poprawy zarządzania ołowiu i zasilania się lejek sprzedaży. Pomimo braku darmowej wersji forever, możesz wypróbować ją za darmo przez okres do 30 dni lub skontaktować się z Salesflare, aby skonfigurować wersję demonstracyjną.

#5-Salesforce

Salesforce CRM jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami na rynku.

Ponad 150 000 firm polega na nich w zakresie rozwiązań dotyczących relacji z klientami, w tym niektórych, które można rozpoznać, takich jak Spotify, Amazon, Macy ’ s, Toyota i amerykański Bank. Więc jeśli zdecydujesz się iść z nimi, będziesz w świetnym towarzystwie.

Salesforce ma obszerny pakiet produktów CRM do wyboru. Oferują rozwiązania oparte na rodzaju działalności, roli, potrzebach i branży. Przykłady obejmują:

  • Mały biznes
  • Serwis
  • Sprzedaż
  • Sprzedaż i serwis
  • Marketing
  • Handel

Jest to jedna z najbardziej rozbudowanych ofert produktów CRM, które znajdziesz dziś na rynku. Oferują nawet usługi doradcze, plany sukcesu, Narzędzia zwiększające produktywność, integracje i szczegółową analizę.

Na potrzeby tej recenzji skupię się na CRM sprzedaży od Salesforce. Moim zdaniem jest to najlepszy, jaki oferują. Oto przegląd planów sprzedażowych:

Essentials – $25 za użytkownika miesięcznie

  • Kompleksowa sprzedaż i wsparcie
  • Zarządzanie kontem
  • Lead management
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Integracja poczty e-mail
  • Aplikacja mobilna Salesforce

Professional – $75 za użytkownika miesięcznie

  • Wszystkie podstawowe funkcje
  • Najlepsze dla zespołów każdej wielkości
  • Rejestracja leadów
  • Lead scoring
  • Wspólne prognozowanie

Enterprise – $150 za użytkownika miesięcznie

  • Konfigurowalny CRM
  • Wszystkie funkcje profesjonalne
  • Automatyzacja przepływu pracy
  • Automatyzacja zatwierdzania

Nieograniczony – $300 za użytkownika miesięcznie

  • Najlepsza moc i wsparcie wszystkich planów
  • Dla dużych firm
  • Wszystkie funkcje przedsiębiorstwa
  • Wsparcie 24/7 i usługi konfiguracyjne

Warto zauważyć, że są to stawki, jeśli zdecydujesz się być rozliczane rocznie. Pójdą w górę, jeśli chcesz spróbować z miesiąca na miesiąc.

Nawet podstawowe i profesjonalne plany będą więcej niż wystarczające dla większości firm. Możesz wypróbować Salesforce za darmo z 30-dniowym okresem próbnym.

Co to jest oprogramowanie CRM?

CRM oznacza „zarządzanie relacjami z klientami”. To system, który pozwala zarządzać wszystkimi interakcjami organizacji z klientami.

Zazwyczaj, CRM odnosi się do konkretnego oprogramowania, które realizuje to dla Ciebie. Dobre oprogramowanie CRM poprawia komunikację dziennika sprzedaży, lead management, a nawet pomaga w kampaniach marketingowych.

Na koniec dnia, jednak, to jest tam, aby popraw relacje z klientami. Może to pomóc zachować te, które masz podczas przyciągania nowych klientów.

Dlaczego potrzebujesz CRM

Twoi klienci są najważniejszą dźwignią sukcesu. Jasne i proste. Oprogramowanie CRM daje każdemu w firmie możliwość poprawy relacji z klientem za pomocą narzędzi takich jak:

  • Raportowanie sprzedaży
  • Informacje dla klientów
  • Segmentacja
  • Raportowanie leadów
  • Analiza marketingowa
  • Obsługa klienta

Historycznie, oprogramowanie CRM był używany tylko przez duże firmy i przedsiębiorstwa. Ale dzisiaj, CRM ewoluował, aby zaspokoić potrzeby wszystkich organizacji, niezależnie od wielkości i branży.

Oznacza to, że należy inwestować w oprogramowanie CRM—nawet jeśli firma jest mała.

Jak wybrać oprogramowanie CRM dla Twojej firmy

Oprogramowanie CRM może być skomplikowanym tematem. Przy tak wielu opcjach do wyboru, znalezienie najlepszego rozwiązania dla Twojej firmy może być przytłaczające.

Jest to metodologia, którą zalecamy, aby zawęzić wyszukiwanie. Wyjaśnię każdy element bardziej szczegółowo, abyś mógł podjąć decyzję w oparciu o swoje potrzeby.

Wielkość Zespołu

Wielkość twojej firmy i zespołu będzie miała znaczący wpływ na wybrany CRM. Niektóre rozwiązania są lepsze dla małych firm, podczas gdy inne opcje specjalizują się w oprogramowaniu dla przedsiębiorstw.

Można nawet znaleźć narzędzia CRM dla małych zespołów tylko jedna lub dwie osoby.

Możliwości

Oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami jest tak zróżnicowane. To tak szerokie określenie, używane w wielu działach i z różnych powodów.

Typowe kategorie CRM obejmują:

  • Sprzedaż
  • Marketing
  • Zarządzanie projektami

Istnieją nawet inne rozwiązania dla takich rzeczy jak obsługa klienta. Niektóre firmy oferują wszystkie możliwości CRM w jednej platformie. Inni specjalizują się w jednej kategorii nad drugą.

Istnieją rozwiązania CRM oferowane jako rozwiązanie all-in-one. Ale innym razem będziesz musiał kupić oprogramowanie osobno lub połączyć je w jeden pakiet.

Integracje

Powinieneś szukać oprogramowania CRM, które integruje się z popularnymi narzędziami, które już używasz. Pozwoli to Tobie i Twojemu zespołowi zarządzać wszystkim z jednego pulpitu nawigacyjnego.

Jeśli ciągle musisz odbijać się tam iz powrotem między wieloma platformami do zarządzania potencjalnych klientów i klientów, pokonuje cel korzystania z CRM, aby usprawnić proces.

Cena

Jak zawsze, cena będzie istotnym czynnikiem, w którym CRM wybrać.

W większości przypadków wycena zależy od liczby użytkowników. W zależności od platformy ceny mogą również zależeć od liczby kontaktów lub miejsca, którego potrzebujesz.

Upewnij się, że znajdziesz coś w swoim przedziale cenowym. Ceny dla oprogramowania CRM waha się od 0 do 1000zł + na użytkownika.

Wniosek

Jakie jest najlepsze oprogramowanie CRM? Odpowiedź zależy od rodzaju firmy i tego, czego szukasz.

Naszym najlepszym wyborem dla większości użytkowników jest HubSpot, z bogatymi w funkcje modułami i solidnymi darmowymi planami.

Zespoły sprzedażowe szukające zasobów, na których można oprzeć się na dłuższej perspektywie, będą zadowolone z jednego z nich Freshsales lub Salesforce, dwóch największych firm w CRM.

Ci, którzy chcą poprawić możliwości swojego lejka sprzedaży poprzez uproszczenie i usprawnienie go, pokochają funkcje oferowane w Pipedrive.

Salesflare jest świetny dla firm B2B, które chcą poprawić swoje leady i zarządzanie klientami.

Od startupów do przedsiębiorstw, i sprzedaży do marketingu i zarządzania projektami, jestem przekonany, że można znaleźć najlepsze oprogramowanie CRM dla Twojej firmy na tej liście.